Dutch shoppp!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nagila Koster - WaarBenJij.nu Dutch shoppp!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nagila Koster - WaarBenJij.nu

Dutch shoppp!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nagila

12 December 2008 | Australië, Sydney

heey allemaal!!
Afgelopen weekend is alles perfect gegaan met het oppassen! de kids waren hartstikke lief, ze zijn wel een paar keer wakker geworden 's nachts dus ik moest eruit dat was iets minder... Bridgette was een beetje ziek dus ja dat arme kind lag te hoesten en te proesten.. Dus ik heb ff gevoeld hoe het is om ECHT twee jonge kids te hebben haha. Hier thuis gaan Paul en Annemarie er altijd 's nachts uit als Java huilt of als Rick wakker wordt en dat is wel relaxed hoor!
Maarja verder had ik echt een leuk weekend, Eddy en Kimberly zijn hartstikke aardig en heb 's avonds lekker tv gekeken :) geld is makkelijk verdient zo!
Toen zondag bracht Kimberly me om kwart over 11 's ochtends thuis, Annemarie, Paul en de kids waren er niet want ze hadden een verjaardagsfeestje. Ik had lekker het huis ff voor mezelf dus.. Ik had echter echt beweging nodig, want na een avond op de bank voor de tv voelde ik me echt dik, en ik had ook echt koffie nodig want na een nacht steeds wakker worden, voelden me ogen een beetje zwaar :D ik dus op de mountainbike (sportief sportief) naar de Mac (haha) voor een koffietje. Dat is trouwens echt iets geweldigs in Australie, ze hebben hier OVERAL take-away koffie, heeerlijk om met zn koffiebeker door t winkelcentrum te lopen, dat zouden ze in Nl ook echt moeten introduceren hoor!
Nou toen ik dus met koffie en beweging had gehad kon ik met een gerust hart lekker thuis op de bank gaan scrapbooken (me nieuwe hobby!)
's avonds ben ik nog naar de kerk geweest, dr was een of andere band 'the parachuteband' was errug goed!
Maandag overdag gewoon lekker thuis geweest met de kids, 's middags hebben Annemarie en ik gekookt en gebakken, want aangezien maandag boodschappendag is proberen we maandag middag als zoveel mogelijk van het eten voor de week klaar te hebben zodat we niet zoveel tijd hoeven te besteden aan koken dagelijks.. en het werkt erg goed moet ik zeggen!
Dinsdag ben ik ook thuis geweest met de kids want Annemarie was bijna heel de dag weg, 's middags heb ik nog ff de fiets gepakt en ben ik naar de winkels gereden om chocola te kopen (ik had een van die dagen dat je het gevoel heb dat je niet langer kan leven zonder dat je chocola eet eerst :D je weet wel) dus ja chocola en wat lekkers voor 's avonds want ik ging naar Hanna's connectgroup, mr het was gewoon lekker chillen, filmpje kijken met haar en nog een meisje uit Nieuw-Zeeland en Hanna's huisgenootjes uit China en Duitsland volgens mij.. nja dat was erg gezellig!!
Woensdagochtend zijn Annemarie ik en de kids naar Rousehill geweest (een soort heel groot winkelcentrum in de buurt) want Annemarie moest wat cadeautjes hebben en de kids konden ff spelen daar op een playground.. we hebben koffie gedronken en sushi gegeten ja,... perfect lekker relaxed en als de kids gaan jengelen om een uur of 1 blijven lachen en zo snel mogelijk naar huis :D dus we hebben ze in bed gelegd. 's avonds gingen we uit eten bij de Mean Fiddler want ze hebben steaknight op woensdagavond, mr ik heb gewoon een lekkere pizza margerita gegeten hoor :) was erg gezellig, maar ook daar moet je niet te lang blijven zitten met kleine kids! dus we waren half 7 ofzo weer thuis..
Toen zijn Annemarie en ik nog ff 's avonds naar een vriendin van haar gegaan, Vanessa, dat was echt gezellig! we waren half 11 pas thuis ofzo..
Dondedag is mn vrije dagje, dus ik heb 's ochtends heerlijk uitgeslapen (tot 9 uur whoeoehooeoe), Annemarie ging koffiedrinken bij een vriendin en nam de kids me dus ik had weer lekker tijd om wakker te worden en in mn pyama door het huis te banjeren.. heb heel de ochtend achter de laptop gezeten om uit te zoeken wat Iris en ik gaan doen als zij hier is en waar we kunnen slapen enzo, mr tis echt moeilijk om een goedkoop leuk hotelletje te vinden, zeker rond kersttijd dus dat wordt nog een heel uitgevogel.. anyways 's middags hebben Annemarie en ik gescrapbooked en om 3 uur ongeveer kwam Tim (Nederlandse student bij Hillsongchurch) me ophalen om naar de Dutchshop te gaan joeooehooeoe!! Jelte en Johnny (twee andere nederlandse studenten gingen ook mee) en het was net alsof we thuis kwamen joh toen we arriveerden bij het Holland House! gewoon net alsof je door de Appie Heijn loopt zooo leuk! Alleen maar Nederlandse boodschappen, Hak groenten, beschuit, ontbijtkoek, pannekoekenmix, frikandellen, hagelsag, drop, pepernoten en wat nog meer!! heaven on earth! Nou wij hebben ons helemaal gek geshopt :) ik heb frikandellen en currysaus gekocht voor Annemarie en voor mezelf ontbijtkoek, beschuit, Zaanse huisjes (je weet wel die koekies) dropjes en stroopwafels jammmmie!!
Nou 's avonds kon het ook niet anders of we gingen frikandellen eten :P Tim en ik zijn nog naar de Big W geracet om een frituurpan en frituurvet te halen whaha en patatjes natuurlijk :D en we hebben zoooo heerlijk gegeten, 4 Dutchies aan de frikandellen speciaal met patat t kon gewoon niet beter :D dus ja leuke avond gehad! toen ik thuis kwam was hier een feestje met alle oude buren van Paul en Annemarie dus ik dropte van het ene feestje in het andere feestje leukleuk..
Vandaag werd ik wakker en hoorde de regen al keihard om mn raam slaan, wat een rotweer :S ik heb 'gepichnickt' met Rick en Java voor de openhaard met de kerstboomlichtjes aan zoo onwijs 'xmas achtig' twas gewoon net alsof we in Nederland zaten! heb net de kids nr bed gebracht dus beide schatjes liggen te slapen en ik zit nu in front of the fireplace, eating my chocolate and writing this blog :) zucht.. life's good!
xxx mij

  • 16 December 2008 - 18:25

    Esmee:

    Oohhh nou wil ik weer terug komeeeenn!!:( Ik mis jullie allemaal zooo erg! Dikke kus aan iedereen daar en tot sneel!!
    Kuss

  • 16 December 2008 - 18:47

    Emma:

    haha, wat een verhalen!
    ik snap wel echt wat je bedoelt, heerlijk zo'n dutchshop. Zelf verlang ik af en toe ook echt naar iets Nederlands eten, ik denk misschien nog iets meer dan jij haha ;) maar ik heb vandaag bij het westerse supermarktje waar ze ook wcpapier verkopen (als enige zo'n beetje) een doos sprits gekocht! hihi, lekkerr
    ik ga over anderhalve week ook een reisje maken, met conny enzo, erg zin in. veel plezier met iris!! maar slapen jullie niet gewoon bij jou?
    doeii xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

Wereldreizigsters

04 Februari 2009

relaxt

08 Januari 2009

first hot birthday!

27 December 2008

first hot xmas

12 December 2008

Dutch shoppp!!
Nagila

Actief sinds 10 Juli 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 16754

Voorgaande reizen:

15 Juli 2009 - 31 Juli 2010

Hillsong International Leadership college

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: