relaxt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nagila Koster - WaarBenJij.nu relaxt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nagila Koster - WaarBenJij.nu

relaxt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nagila

04 Februari 2009 | Australië, Sydney

Dag lieve allemaal!
Ja shame on me! het is al een maand geleden dat ik een update van mijn leventje overseas heb gegeven... julle zijn natuurlijk allemaal razend benieuwd wat ik de hele tijd uitspook :) helaas voor diegene die spannende verhalen willen horen beleef ik eigenlijk niet zoveel om over naar huis te schrijven, of in dit geval in de blog te schrijven.. het leven gaat hier gewoon heerlijk relaxt zn gangetje, precies hoe australiers ook zijn! no worries mate.. be happy! nja en happy ben ik zeker! terwijl jullie allemaal over de weg glibberden en met ijspegels aan je neus en haren thuis kwamen zat ik hier heerlijk in de tuin of aan het zwembad met 45 graden! het is echt ontzettend warm geweest hier, maar ik vind dat absoluut geen probleem, ik hou wel van een beetje hitte.. Annemarie en de meeste mensen hier trouwens vinden het toch al snel onverdraaglijk warm en zitten gewoon binnen met de airco aan..
ik speel nog steeds gewoon lekker met de kids, Rick is nu 3 dus echt in de 'puberleeftijd' sjongejonge wat kan die erritant zijn soms zeg! en Java wordt van een baby nu echt een peuter! vandaag is haar eerste verjaardag! wat een feest, of nja eigenlijk vieren we het niet echt, maar toch om te bedenken dat ze gewoon al 1 wordt!
Annemarie voelt zich sinds deze week gelukkig weer wat beter, ze heeft de afgelopen weken veel ziek op bed gelegen, ja dat heb je in de eerste weken van je zwangerschap! jooeeehoooe dr komt een derde kind in het gezin Davies! echt ontzettend leuk!
Verder vermaak ik mij opperbest.. Ben een dag naar de stad geweest en heb daar wat andere nederlandse au pairs ontmoet, erg gezellig! daarna was het chinees nieuwjaar, ook leuk! Australia day was super! net een soort koninginnedag in Nederland met kraampjes overal met muziek en eten, 's avonds een groot vuurwerk. Ben naar een concert geweest van de Casting Crowns was heel goed! Ben nog een keer in de blue mountains geweest met zonsondergang, op sunset rock, was echt een adembenemend uitzicht! Tsja pff zoveel gedaan, zoveel gezien, niks bijzonders echt..maar het zijn de kleine dingetjes die het leven zo mooi maken, nietwaar?
ik hoop dat jullie allemaal een goede start hebben gemaakt in het nieuwe jaar, alle goede voornemens nog niet de deur uit hebben gegooid ;) (ik wel namelijk) heeeeeeeel veel liefs vanuit het verre australie!
kusss mij

  • 06 Februari 2009 - 15:03

    Emma:

    Hee !
    Nouja, na een maand of 5 raak je natuurlijk ook behoorlijk gewend aan je leventje daar.. niet zo gek dat je vergeet dat wij ons allemaal afvragen wat je uitspookt aan de andere kant van de wereld, haha.
    Ach, zoals je over die kinderen praat, ben je net een moeder, hehe, dat ze al 1 wordt! Veel plezier nog maar, as usual
    en au revoir!! kuss

  • 18 Februari 2009 - 12:35

    Conny:

    Ha Nagila, leuk om de update weer even door te lezen. De tijd vliegt daar, maar ook hier hoor. Na mijn tijd in Mali (inderdaad bij Emma) ben ik alweer een maand aan het werk. Nederland is nog steeds koud. Het wil nog geen voorjaar worden. Emma begint langzaam aan het aftellen, heb jij al plannen in die richting.
    Groet van je "ouwe juffie".

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

Wereldreizigsters

04 Februari 2009

relaxt

08 Januari 2009

first hot birthday!

27 December 2008

first hot xmas

12 December 2008

Dutch shoppp!!
Nagila

Actief sinds 10 Juli 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 16750

Voorgaande reizen:

15 Juli 2009 - 31 Juli 2010

Hillsong International Leadership college

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: