Wereldreizigsters - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nagila Koster - WaarBenJij.nu Wereldreizigsters - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nagila Koster - WaarBenJij.nu

Wereldreizigsters

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nagila

01 April 2009 | Australië, Melbourne

Hello allemaal,
sorrysorrysorry voor het zo schandelijk lang niet schrijven op mn waarbenjij mr ik heb het natuurlijk ook ONT ZET TEND druk gehad :) nja eigenlijk viel dat wel mee, alleen de laatste 2 weken ben ik zo drukdruk als maya de bij want ik ben namelijk samen met Iris op reis! jawel jawel! we zijn de 21e in Sydney begonnen en van daaruit vlogen we naar Alice Springs (midden Australie) waar we 4 dagen hebben doorgebracht. Een 50km lange fietstocht door de woestijn gemaakt (haha ja daar moet je echt een nederlander voor zijn hoor we werden ook hard uitgelachen) maar het was echt een onwijze ervaring en super leuk om te doen! we zijn naar de simpsons gap gefietst wat net een stukje paradijs was. Vanuit Alice Springs zijn we met een tour naar beneden naar Adelaide gegaan in 6 dagen. Onderweg alle highlights zoals de Kings Canyon, Uluru, Coober Pedy en Flinders Ranges bezocht. Het waren echt 6 geweldige dagen!! ontzettend vroeg op maar de natuur in de outback is gewoon zooooo indrukwekkend en overweldigend mooi, als je dan (na om 4 uur op te zijn gestaan) de zon over de woestijn ziet opkomen en alle kangaroes komen uit hun holletje gekropen, de kamelen galloperen je voorbij en er steekt een struisvogel de weg over.. krijg je toch wel het gevoel dat je mr een klein mensje ben! In Adelaide aangekomen hebben we nog een wijntour door de Barossa valley gedaan en allerlei wijn geproeft natuurlijk.. yumm :) nog 1 dagje door de stad gelopen en toen op naar
Melbourne waar we nu zitten. De steden zijn hier allemaal leuk en we zien zoooveel in zo'n korte tijd dat het wel erg vermoeiend is maar ook gigantisch tof. Morgen vertrekken we weer terug naar Adelaide, nu niet met het vliegtuig, maar met de auto samen met een Engelsman en zijn vriendin om de wonderen van de Great Ocean road te aanschouwen. Daarna van Adelaide vliegen naar de Gold COast waar we nog een rustige 4 dagen vakantie in onze vakantie hopen te hebben.. :) Dit was ff in het kort mijn drukke leventje van de laatste tijd, natuurlijk heb ik nog 100x mer verhalen en 1000x meer foto's dus als ik straks in mei terugkom (wat echt al op begint te schieten ik kan niet geloven dat het al bijna over is) zal ik wel uitgebreid persoonlijk verslag doen! ik heb nu al zin om iedereen weer te zien!!! heeel veel liefs en kusjes Nagila

  • 01 April 2009 - 20:45

    Esmee:

    Schatjeee!!!
    HOE jaloers denk jij dat ik nu ben?? Ohhhh my gosh echt niet normaal!! Nog heeeel erg veel plezier, geniet er nog even heeeeel goed van en ik zie je in mei!!

    XoXo Es

  • 07 April 2009 - 16:47

    Conny:

    Heerlijke verhalen hebben jullie allemaal hoor! Ik begreep van Hananja dat je binnenkort een les komt geven over je leventje daar. Neem maar lekker veel foto's mee. Gezellig als je langs komt, maar eerst nog even van de laatste maand genieten.
    Wat ga je doen als Iris weer terug gaat??

  • 29 Juli 2009 - 17:56

    Esmee:

    Meisjeeee!
    Hier wel weer verhalen neerzetten he!:D

    Kusjeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

Wereldreizigsters

04 Februari 2009

relaxt

08 Januari 2009

first hot birthday!

27 December 2008

first hot xmas

12 December 2008

Dutch shoppp!!
Nagila

Actief sinds 10 Juli 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 16752

Voorgaande reizen:

15 Juli 2009 - 31 Juli 2010

Hillsong International Leadership college

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: