Dec feestmaand.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nagila Koster - WaarBenJij.nu Dec feestmaand.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nagila Koster - WaarBenJij.nu

Dec feestmaand..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nagila

05 December 2008 | Australië, Sydney

Hallokidoki allemaal,
ik dacht laat k mr weer is een update geven van mijn leventje hier want t is al een tijd geleden dat ik over mijn belevenissen heb verteld..!!
Het is zo'n gekke gewaarwording joh! overal staan kerstbomen en hangt kerstversiering, er spelen kerstliedjes in de winkelcentra en het is 30 graden! ik denk toch niet echt dat ik aan de warme kerst kan wennen hoor...! En vandaag dan! het is sinterklaas maar je kan nergens pepernoten kopen! haha ik mis sinterklaas wel hoor met de zak op de bank en lootjes trekken, mrja ik moet ook niet zeuren want ik heb mijn sinterklaasfeest als gehad..
Afgelopen weekend hadden we vrijdag weer een marykay party, lekker make-upe dus en ik heb me dit keer in weten te houden en heb niks gekocht! Daarna gingen Esmee en ik nog ff een Hot chocolate met Baileys drinken bij ons vaste restaurantje.. haha ze kennen ons al helemaal we zijn de vaste stamgasten (en ook de enige die baileys in warme choco drinken :S)
Zaterdag gingen Esmee en ik overdag naar de Parklea markets voor wat kerstcadeautjes voor Esmee d'r familie (zij gaat naar huis morgen voor de kerst dus is niet hier dn) gelukkig zijn we goed geslaagd.. 's middags gingen we naar de Spotlight, een soort hobbywinkel met allemaal knutselspulletjes dus. Ik had namelijk het geniale idee bedacht om iets creatiefs te gaan doen zodat ik niet elk vrije minuut ga shoppen :P dus ik ben begonnen met scrapbooken.. Esmee vond dat ook zo'n gek idee nog niet dus we zijn samen knutselspullen gaan halen en hebben die hele avond tot half 1 's nachts aan de knutsel gezeten.. (ik sliep bij haar thuis)
Zondag hebben we heeeeerlijk uitgeslapen tot 11 uur! en daarna zijn we weer gaan creabeaen tot half 5 ongeveer. Om 5 uur gingen we samen naar de kerk en daarna eten bij twee vriendinnen Nathalie en Dorien. Was onwijs gezellig ze had lekker Hollands gekookt, gehaktballen en aardappelpuree :D yummy
Maandagavond was de graduation van alle Hillsongstudenten, waar dus veel vrienden van mij zitten en ook Nathalie en Dorien.. dus we gingen kijken en hard schreeuwen als zij het podium op moesten haha erg leuk! d'r was ook hele gave muziek en bandjes enzo tussendoor dus dat was super! Na de diplomauitreiking gingen we naar PAncakes on the Rocks nog ff wat drinken (en pannekoeken eten natuurlijk:P) dat was ook gezellig!!
Pffff dat was me een druk weekend zeg!! jeetjemineetje, maar wel erg leuk!
Dinsdag en Woensdag heb ik ff uitgepuft en bijgetankt voor weer een drukke dag op donderdag (gisteren dus)
Ohnee wacht ik ben op woensdagochtend nog wezen zwemmen met Rick en Chrissi (een Duits meisje die hier ook als au pair werkt) dat was ook leuk hoor, een golfslagbad dus lekker in de golven gezeten.. so much fun!
Nou donderdag dus ging in 's ochtends al vroeg weg naar Dorien om ff een afscheidscoffee te drinken, want ze vertrekt morgen al naar Nederland :( Dus ik was daar om 0915 am al! Op naar de Gloria Jeans voor een koffietje, lekker gekletst en afscheid genomen natuurlijk wat minder plezant was :'( en toen om 11.15 kwamen Daniel en Elske me halen bij Dorien om naar the city te gaan!! (Joeoehoeoe Sydney here we come) We hadden eerst nog Hannah en Jelte opgehaald (dit zijn allemaal Nederlandse studenten bij Hillsong biblecollege) en toen nr de stad. Eerst hebben we ff langs Darling Harbour geslenterd en koffie gehaald bij Starbucks, die we aan het water hebben opgedronken (met honderd meeuwen als publiek :S) Heerlijk in het zonnetje midden in Sydney aan de haven... wat een leventje! Toen gingen we op weg naar de Botanic Gardens, ondertussen hebben we nog ff de St Marys Cathedral bekeken en een ander museum, dus het was nog een educatief relaxdagje ook :P
Daarna naar de Botanic Gardens, echt een super mooie soort van tuin (gardens :s duhh)) met in een boom echt honderden vleermuizen! en als je dan naar het water toeloopt heb je het operahouse en harbourbridge aan je linkerkant.. echt zoo mooi! wat een groen gewoon midden in de stad..bijna niet te geloven! Toen moesten we helaas om half 5 weer terug want Daniel moest nog werken 's avonds.
Toen ik thuis aankwam hadden we pizzanight met twee neefjes van Paul, erg gezell!! en toen om 9 uur ging ik nog met Esmee ff wat drinken wat die vertrekt natuurlijk ook morgen al :'( 3x raden wat?! Chocolademelk met Baileys natuurlijk!! yumm dus toen kwam ik om 11 uur ofzo thuis.. pffff nu ik het zo beschrijf... wat een dag zeg!!! maar wel erg leuk! alleen maar leuke dingen :D
Vandaag...vrijdag, heb ik niet zoveel bijzonders gedaan, lekker thuis met de kids, vanavond in bad met Rick :D
Dit weekend wordt weer vol, want ga morgen om half 12 naar Kimberly en Eddy (het gezin van Esmee) om van zaterdag tot zondag op te passen.. Esmee is natuurlijk weg en Kim en Eddy hadden een feestje, dus ik babysit Noah en Bridgette. Ik ben benieuwd hoe het gaat, hopelijk goed natuurlijk! vast wel want Noah en Bridgette zijn altijd helemaal opgewonden als ik kom, dus gaat goedkomen!
Ik laat jullie horen hoe het is geweest en ik zal proberen zo snel mogelijk weer wat foto's op internet te zetten van het dagje in de city enzo...
Heeeeeeel veeeel liefs mij

  • 05 December 2008 - 11:19

    Laura:

    Wooow Nagiel! Hoe vet gewoon het operahouse enzo! Oeehh daar had ik men werkstuk nog over gemaakt dus ben beniewd naar de fotos!! Klinkt super allemaal! Kerst vieren in 30 graden! Nou bij ons is er gewoon van die vieze drap sneeuw! hihi! VEEUL plezierXXXXXXXX

  • 05 December 2008 - 11:34

    Corina:

    Wat een heerlijk luxe leventje heb je toch!!
    Leuk om zo mee te kunnen genieten...Ben benieuwd naar je foto's!!
    Succes met de babysit.
    Kus Mama

  • 06 December 2008 - 03:44

    Iris:

    Alii!! ik kom al bijna bij je kerstmis vieren!! nog maar iets meer dan 2 weekjes.. heb er echt zin in!
    je vermaakt je goed daaro he?! mooi dat je al allemaal hot spots weet, dan kunnen wij die ook gaan bezoeken saampies!!
    moet je verder bij je eigen gezin nog eens babysitten, of ben je alleen maar leuke dingen aan het doen??
    tot gauw :) xxx

  • 09 December 2008 - 18:34

    Emma:

    oh, het is echt niet te geloven... elke keer dat jij een verhaal plaatst lijkt je leven luxer te worden haha. maar klinkt wel super allemaal hoor. en echt leuk dat iris al bijna komt!! kunnen jullie niet met zijn 2en hierlangs komen ;) hehe
    nou veel plezier nog hé, kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

Wereldreizigsters

04 Februari 2009

relaxt

08 Januari 2009

first hot birthday!

27 December 2008

first hot xmas

12 December 2008

Dutch shoppp!!
Nagila

Actief sinds 10 Juli 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 16739

Voorgaande reizen:

15 Juli 2009 - 31 Juli 2010

Hillsong International Leadership college

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: