Sinterklaas kapoentje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nagila Koster - WaarBenJij.nu Sinterklaas kapoentje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nagila Koster - WaarBenJij.nu

Sinterklaas kapoentje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nagila

25 November 2008 | Australië, Sydney

Hej hej allemaal,
Joeoehooe sinterklaas is weer int land
mr hij heeft eerst ff een omweggetje langs Australie gemaakt (die goede oude man:D)
Gister hadden we sinterklaasfeest met de Dutchies en was heel gezellig! iedereen had surprises en gedichten gemaakt, eerst lootjes getrokken natuurlijk! Na de sinterklaasslingers te hebben opgehangen en natuurlijk de nederlandse vlag ook niet te vergeten, werden alle surprises int midden gezet en we hebben zelfs pepernoten gestrooid! net echt!!
nja je moest op je lootje schrijven wat je leuk vind, omdat niet iedereen elkaar zo goed kent, nja ik had oa koken en engeltjes opgeschreven (voor degene die t niet weten in heb een engeltjesverzameling:P) dus ik heb een box gekregen met recipecards en een cd met cookingtunes (waar ik nu nr zit te luisteren haha gezellige muziek joh) en nog 2 engeltjes voor in de kerstboom en bij mn verzameling natuurlijk...
Voor de rest deze week.. ehmm afgelopen donderdag gingen we eest 's ochtends nr de kerk en toen daarna nr het homemakercentre om te shoppen voor bits en pieces!! ds we hebben 2 vazen gekocht mt mooie bloemen en lampen en kussentjes en dat soort dingen.. 's avonds ging ik weer nr de kerk want dr was n speciale avond ofzo en Esmee ging ook mee, en gelukkig(pff ik was echt bang joh) vond ze het echt onwijs leuk!! Nja vanavond is de afsluiting van Hillsong woman wr we heen gaan, Annemarie ik en Esmee, ds dat wordt echt onwijs gaaf (blijkbaar staat op alle uitnodigingen) dus ben benieuwd!
Aanstaande vrijdag hebben we weer een Mary Kay party dus dat is ook leuk! joehoe weer make-upjes proberen! Verder heb ik deze week niet zo heel veel bijzonders.. gewoon lekker thuis en spelen met de kids! wat natuurlijk ook onwijs leuk is! echt serieus die kids zijn gewoon geweldig! ik heb op me site nog wat foto's van mij en de kids en ik zal proberen er nog wat meer op te zetten van wat vriendinnen die k gemaakt heb bij hillsong en nog wat andere dingetjes.. dus Check it out!
kuss mij
ps. iedereen natuurlijk een gezegend sinterklaasfeest!!!!!

  • 28 November 2008 - 10:59

    Emma:

    zoze, nu al sinterklaas gevierd? is dat niet een beetje aan de vroege kant? haha, laar wel leuk! echt balen dat ik t dit jaar niet meemaak.. volgend jaar dan maar dubbel doen hè xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

Wereldreizigsters

04 Februari 2009

relaxt

08 Januari 2009

first hot birthday!

27 December 2008

first hot xmas

12 December 2008

Dutch shoppp!!
Nagila

Actief sinds 10 Juli 2008
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 16746

Voorgaande reizen:

15 Juli 2009 - 31 Juli 2010

Hillsong International Leadership college

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: